Log In

Elektroniczne biuro obsługi dla wszystkich klientów

Z nowego elektronicznego systemu obsługi klineta mogą korzystać wszyscy klienci Enei, czyli blisko 2,5 mln osób. Za jego pomocą można m.in. sprawdzić stan faktury, opłacić rachunki oraz skontaktować się ze spółką w każdej sprawie – poinformowało portal górniczy biuro prasowe firmy. Usługa dostępna jest za pośrednictwem internetu. eBOK będzie czynny przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu.

– Zachęcamy wszystkich naszych Klientów do logowania się na naszej stronie. Rozwiązanie przeznaczone jest zarówno dla gospodarstw domowych, jak i firm – wyjaśnia Krzysztof Kierzkowski, prezes Enea Centrum, spółki, która zajmuje się obsługą Klientów Grupy.

– eBOK jest najłatwiejszą i najszybszą drogą załatwienia wszystkich spraw związanych z prądem i dodatkowymi usługami, jakie świadczymy – dodaje Kierzkowski.

Wdrożenie nowego systemu informatycznego przebiegało etapami. Jako pierwsi, zmianami w obsłudze zostali objęci mieszkańcy obszaru szczecińskiego, później bydgoskiego, gorzowskiego, zielonogórskiego i poznańskiego.

– Wprowadzenie nowego rozwiązania było skomplikowaną operacją. Po wielu miesiącach wytężonych prac, możemy przekazać Klientom to nowoczesne narzędzie. Po zalogowaniu się w eBOK można m.in.: sprawdzać bieżący stan faktur, salda i terminy płatności, opłacać faktury czy zakupić kody do liczników przedpłatowych – dodaje Krzysztof Kierzkowski.

Przez nowy kanał kontaktu można także składać reklamacje i zapytania w każdej innej sprawie, a także sprawdzić zużycie energii i historię płatności. Klienci będą też mogli wybrać elektroniczną fakturę w miejsce papierowego dokumentu, który przychodzi tradycyjną pocztą oraz aktualizować swoje dane kontaktowe. Do samodzielnego zarejestrowania w eBOK wystarczą jedynie podstawowe dane klienta.

Warsaw

Banner 468 x 60 px