Log In

NIEZWYKŁE POŁĄCZENIE KOMFORTU I STYLISTYKI CXPERIENCE CONCEPT OD MARKI CITROËN

Miesiąc przed Międzynarodowym Salonem w Paryżu, firma Citroë zaprezentowała CXPERIENCE CONCEPT. Nowy samochód koncepcyjny realizuje obietnicę marki, jaką niesie w sobie hasło „Be Different, Feel Good”. Wyróżnia go sylwetka, wybiegająca wzornictwem poza przyjęte kanony stylistyczne. Pokazuje także zalety rozwiązania „Citroën Advanced Comfort®”.

Z okazji ogólnoświatowej konwencji poświęconej nowemu modelowi C3, która zgromadziła blisko 2000 przedstawicieli marki z ponad 36 krajów, Citroën przygotował niespodziankę dla jej uczestników – zaprezentował samochód koncepcyjny CXPERIENCE. Będzie on hitem podczas najbliższego Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Paryżu. CXPERIENCE CONCEPT, o dwubryłowym nadwoziu sięgającym 4,85 m, wskazuje na ambicje Citroëna w segmencie luksusowych samochodów, wyrażonych hasłem „Be Different, Feel Good”. Ten innowacyjny model, odpowiadający na oczekiwania krajów z całego świata, wyznacza nowy etap w strategii i ofensywie marki.
Najnowsze dzieło projektantów Citroëna odwołuje się do know-how i historii marki, a także komfortu, będącego wyróżnikiem jej samochodów. CXPERIENCE CONCEPT jest kolejnym modelem realizującym koncepcję Citroën Advanced Comfort ®”, której celem jest zapewnienie użytkownikowi wygody na najwyższym poziomie. Jej założeniem jest uwzględnienie komfortu na każdym etapie projektowania samochodu. Spełnienie zmieniających się oczekiwań klienta, dzięki odpowiednim rozwiązaniom stylistycznym i technologicznym projektantów oraz konstruktorów nowych modeli marki.

Warsaw

Banner 468 x 60 px