
Renault Polska wprowadza Nowe Renault CLIO do polskich salonów. Wprowadzeniu na rynek polski towarzyszy kampania promocyjna Renault Clio – Uwodzi bez końca. Samochody są już dostępne w salonach w cenie od 39 900 zł za samochód w wersji Life z silnikiem 1.2 16V 75. Najwyższa wersja Intens z silnikiem Energy dCi 110 jest dostępna w cenie 69 400 zł.
Nawiązująca bezpośrednio do samochodu koncepcyjnego DeZir czwarta generacja CLIO jest jednocześnie pierwszym od 2012 roku modelem marki prezentującym nową stylistykę Renault. W nowej odsłonie samochód wyróżnia się zmysłowym wyglądem. Nowe Renault CLIO zyskało jeszcze bardziej na atrakcyjności dzięki charakterystycznemu układowi świateł Full LED „Pure Vision” oraz szeregowi elementów designu i wystroju wnętrza, świadczących o wysokiej jakości i staranności dopracowania szczegółów. Samochód oferuje atrakcyjne wnętrze zapewniające komfort wszystkim pasażerom, które można dopasować do siebie dzięki bogatej ofercie personalizacji. Cenione z powodu swoich właściwości jezdnych Nowe Renault CLIO swobodnie czuje się w mieście dzięki systemowi Easy Park Assist, sprawiającemu, że parkowanie jest teraz jeszcze łatwiejsze. Nowe Renault CLIO stawia na innowacyjność, oferując – zależnie od wersji – trzy różne systemy multimedialne, w tym dostępny w opcji już dla wersji Life system R&GO oraz najnowszą generację systemu R-LINK Evolution.