Banner Top
Log In

PEUGEOT na Międzynarodowym Salonie Samochodowym 2016 w Paryżu

Ofensywa SUV-ów i 3 światowe premiery PEUGEOT na Międzynarodowym Salonie Samochodowym 2016 w Paryżu.

Po niezwykle udanych debiutach rynkowych w pierwszym półroczu PEUGEOT może z ufnością patrzeć na drugą część roku:
– Niemalejący sukces PEUGEOT 308, bestsellera marki, który uplasował się na podium w segmencie C w Europie. Model ten w znacznej mierze przyczynił się do wzbogacenia wyposażenia samochodów marki – wersje GT Line, GT i GTi by Peugeot Sport stanowią blisko 20% mixu sprzedaży,
– Sukces PEUGEOT 208, który został poddany w ubiegłym roku restylingowi – wzrost sprzedaży w Europie o 15%,
– Sukces nowego SUV-a PEUGEOT 2008, wprowadzonego w czerwcu br., który zajmuje drugie miejsce w swoim segmencie w Europie,
– Pozycja europejskiego lidera pod względem zaawansowanych technologii i ochrony środowiska: pierwsze miejsce wśród marek skierowanych do szerokiego grona odbiorców w klasyfikacji emisji CO2 ze średnią 101,6 g/km. 34 wersje samochodów osobowych i 7 wersji samochodów dostawczych to „best in class” pod względem emisji CO2. Już po raz drugi z rzędu PEUGEOT zdobył tytuł Engine of the Year przyznany 3-cylindrowej, turbodoładowanej wersji silnika benzynowego PureTech.

PEUGEOT przygotowuje trzy światowe premiery na tegoroczny salon w Paryżu. Stanowią one najlepszy dowód ofensywy SUV-ów marki w różnych obszarach: obok bardzo oczekiwanych nowych PEUGEOT 3008 i PEUGEOT 5008, publiczność będzie mogła zobaczyć niesamowity model PEUGEOT 3008 DKR, który świadczy o ambicjach Peugeot Sport w Rajdzie Dakar 2017.

Warsaw

Banner 468 x 60 px