Banner Top
Log In

SALON SAMOCHODOWY W GENEWIE 2017 – CITROËN KONTYNUUJE OFENSYWĘ

Na tegorocznym Salonie w Genewie Citroën zwraca uwagę unikalną tożsamością i zaprasza na ujmujące ciepłym wystrojem stoisko, które zapowiada wyglądem przyszłe punkty sprzedaży marki.
Ten ważny międzynarodowy salon jest doskonałą okazją do zaanonsowania kolejnych etapów ofensywy marki – zobaczymy tu:
– SUV-y oferujące możliwość ucieczki od codzienności wraz z dwoma niepowtarzalnymi samochodami koncepcyjnymi o wyrazistym charakterze;
– samochód autonomiczny i prototyp Grand C4 Picasso z systemami wspomagania prowadzenia oraz wyposażeniem wchodzącym w skład programu Citroën Advanced Comfort®;
– sport samochodowy -wyczynową wersją C3 WRC.
Samochody i technologie umożliwiające korzystanie z nowych mobilnych usług świadczące o potencjale Citroëna, wyróżniającego się na tle oferty producentów samochodów popularnych.

Na Salonie Genewskim 2017 Citroën proponuje jedyną w swoim rodzaju wizję samochodów i rozwiązań:

Dwa premierowe samochody koncepcyjne:
    - C-Aircross Concept, samochód koncepcyjny o silnej osobowości nawiązującej do stylistyki Nowego C3, który jest dowodem zdolności Citroëna do wyróżniania się na tle rynkowej oferty. Stanowi zapowiedź ofensywy Citroëna w segmencie małych SUV-ów.
    - SpaceTourer 4X4 Ë Concept to interpretacja kolekcji lifestylowych produktów „Ë”, zaprezentowanej na ostatnim Salonie Samochodowym w Paryżu. Model ma napęd 4×4 i jest współczesnym samochodem na każdą drogę i bezdroże, nastawionym na poszukiwanie przygody wygodnie i z klasą.
Wyczynowe C3 WRC, które zadebiutowało w rajdach Rajdów Monte Carlo i Szwecji.

– Prezentację programu Citroën Advanced Comfort®, kładącego nacisk na komfort użytkowników dzięki nowym technologiom wspomagającym prowadzenie. Citroën już teraz oferuje swoim klientom przydatne systemy wspomagania prowadzenia, dające poczucie bezpieczeństwa w codziennej eksploatacji. Stanowią one pierwszy krok w kierunku samochodu autonomicznego: system Park Assist, Vision 360, Active Safety Break, aktywny regulator prędkości z funkcją Stop, system monitorowania ograniczeń prędkości, itd. Marka wystawia jeden z prototypów Grand C4 Picasso, które już przejechały ponad 120 tys. km po drogach Europy w trybie autonomicznym i stanowią kolejny etap w podnoszeniu komfortu jazdy.

Gama nowoczesnych modeli Citroëna, który wprowadza powiew świeżości i optymizmu, proponując pojazdy o wyrazistej stylistyce, zapewniające użytkownikom pełen komfort dzięki zastosowanym technologiom. ‎ Symbolem dynamiki marki jest wprowadzony do sprzedaży pod koniec 2016 r., Nowy C3, który odniósł duży sukces i zebrał już 65 tys. zamówień. Do dynamicznego wizerunku marki przyczynia się również C4 Cactus, dostępny obecnie z automatyczną skrzynią biegów najnowszej generacji EAT6, zapewniającą jeszcze wyższy komfort, czy Nowy C4 Picasso i SpaceTourer, wyposażone w najnowocześniejsze systemy wspomagania prowadzenia, a także E-MEHARI, niekonwencjonalny, stylowy i w 100% elektryczny kabriolet. To modele stawiające na stylistykę i komfort dzięki wykorzystaniu przydatnych technologii.

Nowoczesne usługi i technologie ułatwiające korzystanie z samochodów. Są to usługi wprowadzone z myślą o potrzebach klientów, takie jak Citroën Advisor, serwis z opiniami klientów o punktach sprzedaży i produktach Citroëna, stanowiący autentyczną nowość w sektorze motoryzacji, ale także nowe usługi takie jak Citroën Rent&Smile, umożliwiająca wynajęcie samochodu marki w punkcie sprzedaży czy Citroën Earn&Drive, dzięki której właściciele samochodów marki Citroën mogą zarabiać wynajmując swój samochód.

Atrakcyjne i pełne światła stoisko – przyjazne miejsce, przyciągające ciepłymi materiałami i stanowiące bardzo konkretną ilustrację obietnicy marki „Be Different, Feel Good” . Publiczność będzie mogła zobaczyć tu „La Maison Citroën” – przestrzeń zapowiadającą nową koncepcję punktów sprzedaży marki Citroën, a także ekspozycję C-Aircross Concept z licznymi atrakcjami. Ale także przeżyć niesamowite doświadczenie jazdy na OS-ie WRC dzięki technologiom immersyjnym 3D, oraz interaktywne muzeum Citroën Origins, dzięki któremu każdy może odkryć kultowe modele marki.

Zapraszamy na stoisko Citroëna 7 i 8 marca (dni prasowe) oraz od 9 do 19 marca (dni dla publiczności).

Warsaw

Banner 468 x 60 px