Dacia zarejestrowała we Francji milionowy egzemplarz od momentu wprowadzenia marki na rynek w czerwcu 2005 roku. Klienci entuzjastycznie przyjmują ofertę samochodów reprezentujących najlepszy stosunek ceny do zalet użytkowych na rynku. Udany debiut Nowego Dustera przyczynia się do sukcesu marki.
Dacia kontynuuje swój sukces, we Francji zarejestrowano milionowy egzemplarz Dacii od chwili wejścia na rynek. W ten sposób staje się kluczowym graczem w branży.
Damien Delcloque, dyrektor marki Dacia France: Milion samochodów marki Dacia we Francji w ciągu niespełna 13 lat to milowy krok, który potwierdza naszą pozycję kluczowego gracza na francuskim rynku motoryzacyjnym. Od 5 lat zajmujemy piąte miejsce w rankingu najpopularniejszych marek, pomimo że nasze samochody kupują głównie klienci prywatni. Odpowiednie pozycjonowanie marki, zgodne z oczekiwaniami klientów, stwarza dobre perspektywy dalszego rozwoju.
Prawdziwa „succes story” – już milion Dacii zarejestrowanych we Francji
Dacia sprzedała milion samochodów w niecałe trzynaście lat od wejścia marki na rynek francuski. Rekordowy okazał się również 2017 rok. Z wynikiem 115 357 zarejestrowanych samochodów osobowych i dostawczych (+6,5%) Dacia zajęła piąte miejsce na francuskim rynku motoryzacyjnym.
Po raz pierwszy w swojej historii marka zajęła też we Francji trzecie miejsce pod względem sprzedaży dla klientów indywidualnych. Sandero, bestsellerowy model Dacii, drugi rok z rzędu okazało się ulubionym samochodem Francuzów*.
Atrakcyjne, niezawodne i przystępne cenowo samochody
Od momentu wprowadzenia na rynek w czerwcu 2005 roku modelu Logan, marka Dacia znacznie poszerzyła ofertę swoich produktów. Nie zrezygnowała przy tym z kultywowania podstawowych wartości marki: ułatwiania dostępu do nowych, atrakcyjnych, niezawodnych i przystępnych cenowo modeli, reprezentujących jednocześnie wysoką jakość wykonania. Dziś marka oferuje sześć modeli, w tym Sandero, Logana i Logana MCV, które zostały odświeżone pod koniec 2016 roku, a także Dokkera, Lodgy (najtańszy 7-miejscowy minivan na rynku) i kultowego już Dustera.
To właśnie Duster wprowadzony na rynek w 2010 roku stał się ważnym modelem w segmencie SUV-ów, bezkonkurencyjnym pod względem stosunku ceny do zalet użytkowych. Wprowadzony na początku 2018 roku, Nowy Duster – autentyczny SUV o nowoczesnej, atrakcyjnej, solidnej i całkowicie odświeżonej stylistyce zapowiada się bardzo obiecująco.
Marka, która łączy
Dowodem zadowolenia klientów marki Dacia jest nieprzerwany wzrost sprzedaży. Klienci dumni ze swojego „inteligentnego zakupu” szybko stali się najlepszymi ambasadorami marki i stworzyli silną społeczność 350 000 fanów na Facebooku. Od 2008 roku społeczność spotyka się co roku we Francji na Wielkim Pikniku Dacii. W tym roku będą świętować 10. edycję wydarzenia.