Log In

Już 50 000 sprzedanych Nowych SUV-ów Citroën C3 Aircross

Wprowadzony na rynek w październiku ubiegłego roku nowy, kompaktowy SUV Citroën C3 Aircross sprzedał się już w 50 000 sztuk w Europie, w tym w 23 000 we Francji.
Sukces przeszedł oczekiwania marki i potwierdził wyjątkową atrakcyjność nowego SUV-a Citroëna! Nowy model, drugi pod względem sprzedaży spośród samochodów marki zaraz po C3, symbolizuje jej powrót do ofensywy. Sprzedaż Citroëna w Europie wzrosła w styczniu o 19%!

Wprowadzony na rynek w październiku 2017 r. i wsparty głośną telewizyjna kampanią reklamową, nowy kompaktowy SUV Citroën C3 Aircross rozpoczyna swoją karierę handlową z piskiem opon i sprzedażą sięgającą już 50 000 samochodów w Europie, w tym 23 000 we Francji!
Sukces przewyższa cele marki i daje nowemu modelowi drugie miejsce pod względem sprzedaży wśród modeli Citroëna, tuż za nowym C3. Ten wspaniały wynik potwierdza nową dynamikę sprzedaży spowodowaną ofensywą produktową marki. W Europie sprzedaż Citroëna wzrosła w styczniu 2018 r. o 19% w porównaniu do stycznia 2017 r.

Atutami Citroëna C3 Aircross są oryginalna stylistyka, ogromne możliwości personalizacji, modularność, a także 12 systemów wspomagania prowadzenia. Potwierdzeniem jego atrakcyjności może być mix sprzedaży z dużym udziałem najlepiej wyposażonych wersji:

• 60% zrealizowanych zamówień stanowi najbogatsza poziom wyposażenia (Shine)
• 40% zrealizowanych zamówień z jedną z 4 opcjonalnych kompozycji wnętrza
• 30% zrealizowanych zamówień z dwukolorowym nadwoziem i 30% z pakietem
kolorystycznym (kolorowe relingi dachowe, dekory na tylnych słupkach, obudowy lusterek bocznych, obramowania reflektorów)

Zdobywca europejskiej nagrody AUTOBEST 2018 nowy kompaktowy SUV C3 Aircross jest także jednym z 7 finalistów-kandydatów do prestiżowego, europejskiego tytułu Samochód Roku 2018. Laureata poznamy 5 marca 2018 roku.

Tagged under

Warsaw

Banner 468 x 60 px