Log In

Grupa PSA stawia na technologię Punch Powertrain w przyszłych elektrycznych zespołach przeniesienia napędu

W ramach planu elektryfikacji Grupy PSA, firma Punch Powertrain będzie dostawcą chronionej do 2022 roku patentem skrzyni biegów najnowszej generacji e-DCT.

Elektrycznie sterowana skrzynia biegów – hybrid DT2 – z podwójnym sprzęgłem i silnikiem zasilanym prądem o napięciu 48 V będzie montowana w modelach typu MHEV (Mild Hybrid Electric Vehicles).

W tej chwili trwają ustalenia pomiędzy stronami, w której fabryce Grupy PSA będzie produkowana skrzynia biegów. Rozmowy dotyczą również rozszerzenia partnerskiej współpracy.

 

Grupa PSA – grupa zaangażowana w elektryfikację samochodów

Grupa PSA podjęła decyzję o przyspieszeniu przejścia do produkcji samochodów zelektryfikowanych (hybrydowych i całkowicie elektrycznych) i stawia za cel stworzenie do 2025 roku modeli elektrycznych dla 100% swojej gamy. Współpraca z dostawcą elektrycznych skrzyń biegów kolejnej generacji, firmą Punch Powertrain jest dla Grupy PSA wyborem strategicznym.

 

DCT – modelowa skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem

Dla Grupy PSA głównym powodem nawiązania współpracy z Punch Powertrain była rewolucyjna koncepcja chronionej patentem skrzyni biegów z podwójnym sprzęgłem, która umożliwia zmniejszenie wchodzących w jej skład elementów, a zatem również jej objętości i masy. Ponadto skrzynia charakteryzuje się doskonałą wydajnością i obniżonym zużyciem paliwa z zachowaniem konkurencyjnych kosztów.  Skrzynia kolejnej generacji, w konfiguracji 48 V, będzie montowana w przyszłych modelach samochodów Grupy PSA. Ze względu na wyjątkowe parametry techniczne produkt jest w tej chwili modelowym rozwiązaniem wśród skrzyń z podwójnym sprzęgłem w segmencie samochodów osobowych i lekkich samochodów dostawczych.

Tagged under

Nie znaleziono powiązanych artykułów.

Warsaw

Banner 468 x 60 px