W 100% elektryczny Master Z.E. jest idealnym modelem w przypadku dostaw ostatniego kilometra. Do 2025 roku w 25 centrach miast PostNL chce realizować dostawy bez emisji CO2. Master Z.E. jest dostępny w sześciu wersjach – jako furgon oraz platforma do zabudowy. Wprowadzenie do sprzedaży w Polsce przewidziane jest na początku 2019 roku.
PostNL zaczęła korzystać z dwóch samochodów Renault Master Z.E., pierwszego w Europie elektrycznego furgonu. Ten bezemisyjny samochód dostawczy stanie się ważnym elementem w realizacji ambitnego planu PostNL, który polega na zmniejszeniu emisji CO2. Przedsiębiorstwo pocztowe zamierza świadczyć usługi kurierskie w 25 centrach miast w sposób wolny od CO2, a Renault Master Z.E. jest idealnym sposobem do realizacji tego celu.
Nowy Renault Master Z.E. jest wyposażony w najnowszej generacji akumulator litowo-jonowy (33 kWh). Dzięki temu ma zasięg do 120 kilometrów i to sprawia, że jest idealny dla dostaw ostatniego kilometra w centrach miast. Ładowanie akumulatora zajmuje zaledwie 6 godzin za sprawą ładowarki o mocy 7,4 kW. Wnętrze tego pojazdu użytkowego zostało zaprojektowane jako mobilne biuro. Renault Master Z.E. jest dostępny w sześciu wersjach o nadwoziu furgon o łącznej przestrzeni ładunkowej od 8 do 13 m² oraz jako platforma do zabudowy.