Log In

Nissan sprawił, że stuprocentowo elektryczna mobilność na masową skalę stała się faktem

W czerwcu Nissan dostarczył stutysięczny egzemplarz modelu LEAF w Europie, potwierdzając tym samym zwycięstwo elektrycznej mobilności. Na całym świecie klienci kupili dotychczas ponad 320 000 Nissanów LEAF, co daje temu modelowi pozycję najlepiej sprzedającego się samochodu elektrycznego na świecie.

Susana de Mena z Madrytu, do której trafił stutysięczny LEAF, powiedziała: „Przez dwa lata szukałam odpowiedniego samochodu elektrycznego. Kiedy zobaczyłam zupełnie nowego Nissana LEAF, nie miałam wątpliwości, że to doskonały wybór. Razem z mężem oceniliśmy, że pod względem jakości, ceny i parametrów technicznych ten samochód nie ma sobie równych.

Jesteśmy bardzo świadomi konieczności dbania o środowisko, więc wiedzieliśmy, że chcemy stuprocentowo elektrycznego auta. Ponadto takim samochodem możemy dojechać do samego centrum Madrytu, gdzie ze względu na zanieczyszczenie powietrza czasami obowiązuje zakaz wjazdu pojazdów z tradycyjnym napędem”.

100 000 sztuk to łączny wynik sprzedaży w Europie nowego Nissana LEAF i jego poprzedniej generacji. Sukces na naszym kontynencie znacząco przyczynił się do osiągnięcia przez ten model pozycji najlepiej sprzedającego się samochodu elektrycznego na świecie.

Ponad 37 000 sztuk nowego Nissana LEAF zamówionych w Europie oznacza, że średnio co 10 minut ktoś na Starym Kontynencie kupuje kolejny egzemplarz, wybierając innowacyjną i bezemisyjną technologię.

Nissan LEAF drugiej generacji jest pierwszym modelem marki w Europie, wyposażonym w systemy ProPILOT i ProPILOT Park. Nowy model jest również wyposażony w funkcję e‑Pedal, która umożliwia kierowcy ruszanie, przyspieszanie, zmniejszanie prędkości i zatrzymywanie samochodu tylko poprzez regulowanie nacisku na pedał przyspieszenia.

Gareth Dunsmore, dyrektor ds. samochodów elektrycznych w Nissan Europe, wyjaśnił: „Nie jest dla nas niespodzianką, że Nissan LEAF to najlepiej sprzedający się samochód elektryczny na świecie. Rozwijamy naszą ofertę samochodów elektrycznych na masowy rynek dłużej niż jakakolwiek inna marka i z dumą możemy zaoferować przystępny cenowo i wizjonerski samochód klientom w całej Europie. W niespełna 10 lat udało nam się sprawić, że masowy rynek samochodów elektrycznych stał się faktem. Po raz kolejny dowiedliśmy, że wizja Nissan Intelligent Mobility została zaakceptowana przez klientów, którzy wierzą, że przyszłość to większe poczucie pewności za kierownicą, bardziej fascynujące samochody i szersze zastosowanie ich łączności z internetem.”

Europejscy użytkownicy Nissanów LEAF przejechali już łącznie ponad 2 miliardy kilometrów, przyczyniając się do ograniczenia emisji CO2 o ponad 300 000 ton. Odsetek zadowolonych klientów w tej grupie wynosi aż 92% i jest wyższy porównaniu z analogicznymi wskaźnikami dla każdego innego modelu Nissana.

LEAF, będący czymś znacznie więcej niż tylko w 100% elektrycznym samochodem, zapewnia zupełnie nowe wrażenia i nowy poziom przyjemności z jazdy, pewności za kierownicą oraz kontaktu z otoczeniem. Jest on także wizytówką koncepcji Nissan Intelligent Mobility, czyli pionierskiej wizji przyszłości dotyczącej sposobu prowadzenia samochodu, źródła jego napędu oraz jego integracji z otoczeniem.

Tagged under

Warsaw

Banner 468 x 60 px