Log In

PEUGEOT elektryzuje Mediolański Tydzień Designu 2019

PEUGEOT po raz kolejny uczestniczy w dorocznym Mediolańskim Tygodniu Designu. Jest to wiodące międzynarodowe wydarzenie poświęcone światowemu wzornictwu. Porywające widowisko światło i dźwięk stworzone przez PEUGEOT DESIGN LAB pozwala zwiedzającym doświadczyć niezwykłego przeżycia artystycznego, które daje przedsmak elektrycznej transformacji PEUGEOT. Centralne miejsce zajmuje monumentalna figura ambasadora marki PEUGEOT. Rzeźbę lwa o wysokości 5 m otacza stado 40 „mniejszych braci”.
Podczas tegorocznego tygodnia designu w Mediolanie honorowe miejsce zajmą nowe modele PEUGEOT 208 i e-208 oraz samochód studyjny PEUGEOT e-LEGEND CONCEPT wraz z gamą rowerów elektrycznych PEUGEOT Cycles.
Mediolański Tydzień Designu odbędzie się w dniach 8-14 kwietnia w słynnej „Zone Tortona”.

Specjalnie z okazji Mediolańskiego Tygodnia Designu PEUGEOT DESIGN LAB stworzył dynamiczne widowisko świetlne, wykorzystujące monumentalną figurę ambasadora marki PEUGEOT i 40 lwów naturalnej wielkości. Zielono-niebieskie światło ożywi sylwetkę lwa eksponując jego atletyczne, harmonijne kształty. Ten artystyczny show symbolizuje transformację elektryczną marki. Czerpiąc siłę ze swojej ponad 200-letniej historii marka pewnie wkracza w epokę transformacji energetycznej i elektryfikacji, a jej logo jest tego najlepszym świadectwem.

Lew PEUGEOT symbolizuje dumę, potęgę i doskonałość marki. Powstał w PEUGEOT DESIGN LAB, studiu projektowym, realizującym strategię global brand design i pracującym dla klientów spoza branży motoryzacyjnej. Głównym zadaniem studia jest projektowanie produktów, usług i opracowywanie projektów koncepcyjnych w różnych sektorach, poza motoryzacją.

Tagged under

-4°C

Warsaw

Cloudy

Humidity 80%

Wind 25.75 km/h

  • 03 Jan 20190°C-4°C
  • 04 Jan 20190°C-6°C
Banner 468 x 60 px