Banner Top
Log In

THE URBAN COLLËCTIF CITROËN ACCOR I JCDECAUX PRZEDSTAWIAJĄ WIZJĘ AUTONOMICZNEGO POJAZDU MIEJSKIEGO DLA WSZYSTKICH

Trzy francuskie firmy doskonale znane mieszkańcom miast na całym świecie ‒ Citroën, Accor i JCDecaux ‒ tworzą The Urban Collëctif i prezentują wizję transportu miejskiego przyszłości.

„XXI wiek będzie należał do miast”. To zdanie byłego burmistrza Denver, Wellingtona Webba, doskonale ujmuje zmianę, jaka zaszła na naszej planecie. Zgodnie z przewidywaniami Banku Światowego w 2050 roku dwie trzecie ludności świata będzie mieszkało w metropoliach. Na całym świecie miasta zmieniają się i stają wobec licznych wyzwań ekonomicznych, społecznych i środowiskowych, które stanowią jednocześnie szansę na inne ukształtowanie przestrzeni miejskiej w przyszłości. Miasta potrzebują autonomicznej komunikacji miejskiej, która spełni cele zrównoważonej poprawy jakości życia i optymalizacji czasu dojazdów.

Kluczowymi podmiotami w rozwoju miasta przyszłości są władze publiczne i samorządy terytorialne, ale ważną rolę w przewidywaniu i wspieraniu zmian mają również przedsiębiorstwa.

The Urban Collëctif powstał z pragnienia działania trzech firm, które wspólnie chcą zaproponować wizję autonomicznej mobilności miejskiej dla wszystkich. Citroën, Accor i JCDecaux mają za sobą łącznie 200 lat innowacji. Teraz dzielą się doświadczeniem i know-how, by zaproponować zupełnie nową jakość życia w mieście.

W środę 4 listopada 2020 roku The Urban Collëctif przedstawi światową premierę nowego środka autonomicznego transportu miejskiego dla wszystkich. Pojazd będzie poruszał po dedykowanym pasie w trybie open-source. Wydarzenie w całości odbędzie się online.

Tagged under

Warsaw

Banner 468 x 60 px