Log In

RENAULT SCENIC VISION

Dziś Renault zapisuje kolejny rozdział w swojej historii i prezentuje innowacyjny concept car, który jest awangardowy i wizjonerski. Nadwozie jest zapowiedzią przyszłego, w 100% elektrycznego samochodu rodzinnego Renault. Wnętrze oraz zastosowane technologie zapraszają do podróży w nowe czasy, do przyszłości, w której technologie i innowacje zapewnią bardziej zrównoważony świat przyjazny dla środowiska i dla ludzi.

Concept car Scenic Vision wytycza nową drogę – drogę bardziej zrównoważonej, bezpiecznej i inkluzywnej mobilności. Jest wizjonerski i bada nowe możliwości. Pokazuje w konkretny sposób potencjał najbardziej zaawansowanych technologii w obszarze dekarbonizacji i ucieleśnia trzy filary strategii zrównoważonego rozwoju Grupy Renault Group: środowisko, bezpieczeństwo i inkluzywność.

Zastosowanie ekoprojektowania i innowacyjnych rozwiązań gospodarki o obiegu zamkniętym, z ponad 70-procentowym udziałem surowców wtórnych, w tym w wielu przypadkach tzw. zamkniętej pętli, oraz 95% surowców nadających się do recyklingu w bezpośredni sposób przyczynia się do ochrony zasobów. 

Hybrydowy napęd elektryczno-wodorowy ma skrócić czas postoju związany z koniecznością doładowania samochodu, a jednocześnie zmniejszyć ślad węglowy, również samego akumulatora. Renault Scenic Vision może się poszczycić zerową emisją w procesie produkcji i podczas jazdy, a jego ślad węglowy jest o 75% mniejszy w porównaniu z klasycznym elektrycznym samochodem. 

Pokładowe technologie oferują wysoki poziom bezpieczeństwa podróżujących i umożliwiają zmniejszenie liczby wypadków nawet o 70%. 

Ten samochód studyjny to także wyraz dążenia całego zespołu projektantów do stworzenia jedynego w swoim rodzaju pojazdu dostosowanego do potrzeb wszystkich użytkowników, w którym dostępność jest podstawowym założeniem projektowym. 

Wszystkie podjęte przez firmę zobowiązania nie wystarczą, jeśli nie zastosujemy ich również do naszych samochodów. Dlatego poprosiłem zespoły projektowe o stworzenie pierwszego concept-caru, który w pełni będzie ucieleśniać naszą nową strategię ESG i jej trzy filary: ochronę środowiska, bezpieczeństwo i inkluzywność. Nazwaliśmy go Scenic Vision. Scenic – tak jak nasz kultowy samochód, który zapewniał pełnię życia i Vision – bo odpowiada nowym oczekiwaniom ludzi. – powiedział LUCA DE MEO, DYREKTOR GENERALNY GRUPY RENAULT I MARKI RENAULT

Tagged under

Warsaw

Banner 468 x 60 px