Log In

Nowe Renault CLIO R.S. w sprzedaży

Nowe Clio R.S. 200 EDC w cenie 92 400 zł oraz Clio R.S. Trophy 220 EDC w cenie 98 900 zł już w sprzedaży. Gama samochodów Renault Sport to emocjonalny i techniczny łącznik między sportem wyczynowym a samochodami seryjnymi. Samochód posiada innowacyjne i unikalne w tym segmencie wyposażenie, takie jak Launch Control, system R.S. Drive oferujący kierowcy trzy tryby prowadzenia samochodu (Normal, Sport lub Race), system R.S. Monitor oraz hydrauliczne odbojniki amortyzatorów opracowane na potrzeby rajdów przez Renault Sport.

Nowe Renault CLIO R.S. 200 EDC i Renault CLIO R.S. Trophy posiadają wszystkie nowe rozwiązania wprowadzone w Nowym CLIO, uzupełnione
o know-how i doświadczenie Renault Sport w sportach wyczynowych. W samochodzie zastosowano również zewnętrzne elementy stylistyczne, zaprezentowane w samochodzie koncepcyjnym CLIO R.S.16 podczas ostatniego Grand Prix Monako.
Renault CLIO R.S. oferuje niespotykane osiągi dzięki silnikowi benzynowemu 1.6 turbo, współpracującemu z 6-biegową dwusprzęgłową skrzynią, sterowaną łopatkami umieszczonymi pod kierownicą.

R.S. VISION – światła Full LED w wielofunkcyjnych reflektorach
Przód Nowego CLIO R.S. wydaje się optycznie szerszy dzięki zderzakowi specjalnie zaprojektowanemu dla tej wersji. Uzupełnieniem jest system oświetlenia w kształcie szachownicy, określony mianem „R.S. VISION”. Nadaje on niepowtarzalny wygląd przodowi samochodu, a także zapewnia doskonałe oświetlenie.
Technologia ta, zaprezentowana po raz pierwszy w samochodzie koncepcyjnym CLIO R.S.16, przeszła w ten sposób od fazy koncepcyjnej do produkcji seryjnej. Umożliwia ona połączenie funkcji świateł przeciwmgłowych, świateł doświetlających zakręty, świateł pozycyjnych i drogowych w celu poprawy widoczności nocą.
Nowe Renault CLIO R.S. oferuje także nowy wzór 18-calowych felg oraz specjalnie zaprojektowane profile progowe. Z tyłu samochodu zamontowano sportowy spojler, dyfuzor powietrza i podwójny wylot rury wydechowej, a tylne światła posiadają nowy dla modelu układ w kształcie litery „C”. Znak firmowy „R.S.” (Renault Sport) widnieje pod logo marki z przodu, na felgach oraz z tyłu samochodu.
Układ wydechowy, moc, zawieszenie – unikalna oferta w segmencie
Nowe Renault CLIO R.S. jest dostępne z dwoma silnikami benzynowymi o mocy 200 lub 220 KM w wersji Trophy, współpracującymi z 6-biegową dwusprzęgłową skrzynią EDC. Ponadto jest to jedyny samochód w tym segmencie oferowany z trzema rodzajami zawieszenia, pozwalającymi na dostosowanie Renault CLIO R.S. do potrzeb użytkownika. Do wyboru jest zawieszenie Sport z kołami w rozmiarze 17 lub 18 cali – uniwersalne i dostosowane do codziennej jazdy, zawieszenie utwardzone Cup
z kołami 18-calowymi – stanowiące optymalny kompromis między zachowaniem samochodu na drodze i na torze wyścigowym oraz zawieszenie Trophy z kołami
18-calowymi, przeznaczone zdecydowanie do jazdy wyczynowej, obniżone o 20 mm z przodu i 10 mm z tyłu.

Kolejnym rozwiązaniem zainspirowanym samochodem koncepcyjnym CLIO R.S.16 jest wyjątkowy układ wydechowy opracowany przez specjalistyczną firmę Akrapovič, dostępny seryjnie dla Renault CLIO R.S. Trophy. Ten unikalny w segmencie wydech nadaje silnikowi natychmiast rozpoznawalny i niepowtarzalny dźwięk, ale też wpływa na bardziej dynamiczne wchodzenie na wysokie obroty.

Silnik o mocy 200 KM jest dostępny w wersji samochodu z zawieszeniem Sport i Cup. Moc 220 KM jest oferowana z zawieszeniem Trophy. Wersja Trophy 220 KM uzyskuje najlepsze osiągi w porównaniu z samochodami sportowymi tej kategorii: przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 6,6 s, pokonanie 400 m (ze startu zatrzymanego) w czasie 14,5 s oraz prędkość maksymalną 235 km/h.

Wyposażenie seryjne:

CLIO R.S.
• Światła przednie Full LED „Pure Vision”
• Dodatkowe światła LED „R.S. Vision”
• Światła tylne LED
• Przedni zderzak z aerodynamiczną listwą F1 w kolorze szarym
• Specjalny spojler dachowy R.S.
• Specjalne spojlery progowe
• Oznaczenie R.S. pod przednim logo
• Oznaczenie R.S. na klapie bagażnika
• Dolny pas zderzaka tylnego oraz obudowy lusterek bocznych w kolorze lśniącej czerni
• Boczne listwy ochronne w kolorze nadwozia z wstawkami w kolorze szarym
• Przednie zewnętrzne klamki drzwi w kolorze lśniącej czerni lub w kolorze nadwozia (w zależności od koloru nadwozia)
• Tylne zewnętrzne klamki drzwi ukryte przy tylnym słupku
• Podwójna, chromowana prostokątna końcówka rury wydechowej, wbudowana
w dyfuzor
• Dyfuzor w kolorze szarym z wbudowanymi po bokach końcówkami rury wydechowej
• Deska rozdzielcza z oznakowaniem „R.S.”
• Aluminiowe progi drzwi z oznakowaniem „R.S.”
• Wewnętrzne elementy ozdobne w kolorze czerwonym
• Obręcze kół ze stopu metali lekkich 17-calowe R.S. srebrno-szare

Prowadzenie samochodu
• Zawieszenie Sport typowe dla wersji R.S.
• Łopatki sterujące biegami umieszczone przy kierownicy
• Wskaźnik zmiany biegów (wizualny i dźwiękowy)
• Elektryczne, zmienne wspomaganie układu kierowniczego
• System R.S. Drive (3 tryby: Normal, Sport i Race) ze wskaźnikiem wybranego trybu jazdy
• Komputer pokładowy z zespołem wskaźników analogowo-cyfrowych
• System R.S. Diff poprawiający możliwość przyspieszania i właściwości trakcyjne Clio R.S. przy pokonywaniu zakrętów
• Funkcja Launch Control – inteligentny układ elektroniczny gwarantujący skuteczne ruszanie z miejsca (do testowania na torze)
• System wspomagania parkowania tyłem
• Karta Renault Hands Free
• Sportowa skórzana kierownica z regulacją wysokości i głębokości z ozdobnym elementem z oznaczeniem R.S. na czerwonym tle
• Autostradowy tryb pracy kierunkowskazów
• System Stop & Start

Multimedia
• System Renault BASS REFLEX
• Media Nan Evolution: multimedialny system z ekranem dotykowym 7-calowym, nawigacją, radioodtwarzaczem 4x20W, Bluetooth, złączem USB i jack oraz dostępem do aplikacji AHA

Komfort
• Grafitowa tonacja wnętrza
• Aluminiowe pedały
• Fotele Renault Sport ze wzmocnionymi podparciami bocznymi
• Tapicerka grafitowa R.S. z czerwonymi przeszyciami
• Fotel kierowcy z regulacją wysokości
• 5 zagłówków z regulacją wysokości, zagłówki przednie z oznakowaniem R.S.
• Klimatyzacja automatyczna
• Szyby przednie i tylne regulowane elektrycznie z włącznikiem impulsowym po stronie kierowcy
• Lusterka boczne składane elektrycznie, podgrzewane, z czujnikiem temperatury zewnętrznej
• Osłona przeciwsłoneczna z zamykanym lusterkiem po stronie kierowcy
• Osłona przeciwsłoneczna po stronie pasażera z lusterkiem
• Uchwyt po stronie pasażera z przodu i na dwóch bocznych miejscach z tyłu
• Tylna kanapa dzielona w układzie 1/3-2/3 (dzielone oparcie)

Bezpieczeństwo i systemy wspomagające prowadzenie pojazdu
• System dynamicznej kontroli toru jazdy (ESC) z funkcją zapobiegania poślizgowi kół przy ruszaniu (ASR), z możliwością wyłączenia w trybie RACE
• ABS z systemem wspomagania nagłego hamowania i elektronicznym korektorem siły hamowania
• Regulator-ogranicznik prędkości
• System wspomagania przy ruszaniu pod górę (HSA)
• Przednie poduszki powietrzne kierowcy i pasażera, boczne poduszki powietrzne
• Dezaktywacja poduszki powietrznej pasażera z przodu
• Przednie pasy bezpieczeństwa z regulacją wysokości, ogranicznikiem napięcia
i napinaczem
• Tylne pasy bezpieczeństwa 3-punktowe, z ogranicznikami napięcia na bocznych miejscach
• Trzypunktowy pas bezpieczeństwa Spyder na tylnym środkowym siedzeniu
z mocowaniem do dachu
• Sygnał niezapiętych pasów bezpieczeństwa (na wszystkich miejscach)
• Czujnik światła i deszczu
• Światła przeciwmgłowe
• System mocowania fotelików dla dziecka Isofix na bocznych miejscach z tyłu
• Zestaw do naprawy uszkodzenia opony

CLIO R.S. TROPHY = CLIO R.S.+
• Czerwone zaciski tarcz hamulcowych
• Obręcze kół ze stopu metali lekkich 18-calowe R.S. czarne

Prowadzenie samochodu
• Sportowe zawieszenie Trophy
• Tytanowy układ wydechowy Akrapovic

Warsaw

Banner 468 x 60 px