Log In

Kangoo Z.E. samochodami serwisowymi w brytyjskiej firmie autobusowej

Sześć Renault Kangoo Z.E. zostało zakupionych przez pewne brytyjskie przedsiębiorstwo autobusowe. Będą pełnić rolę samochodów serwisowych. A że firma nie jest mała, więc pewnie będą miały co robić. Dlaczego jednak zdecydowano się na samochody elektryczne? Okazuje się, że dla tej brytyjskiej firmy autobusowej miało to szczególne znaczenie.

Chodzi o firmę Brighton & Hove Buses. W tej brytyjskiej firmie autobusowej znaczenie mają nie tylko koszty, ale i dbałość o środowisko. A w tej sytuacji wybór aut serwisowych z napędem elektrycznym wydawał się oczywisty. I stąd właśnie sześć sztuk Renault Kangoo Z.E. we flocie Brighton & Hove Buses. A koncern, w skład którego wchodzi owa firma, jest naprawdę spory – rocznie przewozi miliard pasażerów!

Brighton & Hove Buses jest częścią Go Ahead Group. To jeden z wiodących ogólnokrajowych operatorów transport publicznego w Wielkiej Brytanii. Operuje nie tylko autobusami, ale i pociągami. To oznacza, że chłopaki wiedzą, co wybrać do jazdy, żeby było dobre i w dodatku nie generowało kosztów. Stąd na auta serwisowe wybrali sobie właśnie Renault Kangoo Z.E.

Go Ahead Group jest pierwszą firmą transportową w UK, która osiągnęła Carbon Trust Standard w celu zmniejszenia emisji dwutlenku węgla, wody i odpadów w skali rocznej. Właśnie dlatego całkowicie elektryczny Renault Kangoo Van Z.E. był ich logicznym wyborem. Oferując więcej niż wystarczający zasięg oraz zerową emisję spalin Renault Kangoo Van Z.E. jest też atrakcyjne pod względem finansowym, zarówno pod względem kosztów bieżących, jak i ogólnych.

Dodatkowo ta inwestycja brytyjskiej firmy autobusowej ma inne zalety. Na Wyspach coraz częściej mówi się o wprowadzeniu opłaty paliwowej oraz ogólnie o zwiększeniu opodatkowania transportu, zwłaszcza samochodów osobowych. Tymczasem auta dostawcze są zwolnione z opłat za wjazd do centrum. W wersjach elektrycznych kwalifikują się też do najlepszych w kwestii stref Ultra Low Emission. Oznacza to, że będą mogły wjeżdżać tam, gdzie innym autom poruszać się nie będzie wolno. Dodatkowo mają szansę na dofinansowanie z programu Government Plug-in Van Grant (PiVG).

Jako rozważny dostawca transportu potrzebowaliśmy samochodu dostawczego, który nie tylko będzie pracował dla nas finansowo, ale także pozwoli zwiększyć konkurencyjność. Renault Kangoo Van Z.E. idealnie pasuje do naszych wymagań, jednocześnie redukując zobowiązania podatkowe firmy i jej ślad węglowy” – powiedział Steve Ambury, dyrektor ds. Technicznych w Brighton & Hove Buses.

Cieszymy się, że możemy kontynuować naszą współpracę z Go Ahead Group. Dział Renault Pro+ naprawdę współpracuje ze swoimi klientami, aby zrealizować ich wymagania biznesowe i zaoferować rozwiązanie najlepiej odpowiadające ich potrzebom. W tym przypadku Renault Kangoo Z.E. spełnia wszystkie kryteria postawione przez Go Ahead Group” – dodał Mark Potter, menedżer floty narodowej Renault UK.

Renault Kangoo Z.E. został ostatnio ulepszony dzięki nowemu akumulatorowi o mocy 33 kWh. Teraz dysponuje o prawie 60% większym zasięgiem, sięgającym 170 mil (NEDC). W realnych warunkach jazdy Renault ocenia, że ​​Kangoo wyposażone w nowy Z.E. 33 akumulator ma zasięg rzeczywisty około 124 mil.

Nowy Kangoo Van Z.E. 33 jest dostępne w czterech wersjach:
– Kangoo Van Z.E. 33 – dostępne z dwoma siedzeniami i nośnością do 3,6 m³;
– Kangoo Maxi Van Z.E. 33 – wersja z dwoma siedzeniami i ładownością do 4,6m³;
– Kangoo Maxi Crew Van Z.E. 33 – nadaje się do przewożenia małej grupy ludzi dzięki pięciu miejscom siedzącym i ładowności 1,3 m³;
– Kangoo Maxi Crew Van Cab Z.E. 33 – wyposażony w innowacyjną, wielostronną przegrodę umożliwiającą przejazd maksymalnie pięciu osób lub kubaturę do 3,6 m³, w zależności od tego, co jest wymagane w danym momencie, przy zachowaniu wymogów bezpieczeństwa.

Ceny za Kangoo Z.E. 33 zaczynają się w Wielkiej Brytanii od 14.195 £ po uwzględnieniu PiVG i bez VAT z założeniem dzierżawy baterii w cenie od 49 £ miesięcznie i na rocznym dystansie do 4.500 mil. Auto dostarczone wraz z akumulatorami (bez konieczności ich dzierżawy) kosztuje od 17.741 £ po uwzględnieniu PiVG i bez VAT.

Renault Pro+ oferuje pojazdy dostosowane do firm każdej wielkości wspierane przez sieć wyspecjalizowanych dealerów. Punkty te zatrudniają wyspecjalizowanych sprzedawców i doradców posprzedażnych dla pojazdów użytkowych. Jazdy testowe pojazdów użytkowych są dostępne bez konieczności umawiania się, a oferty są przedkładane w ciągu 48 godzin od chwili złożenia zapytania. Co ciekawe obejmuje to także pojazdy poddawane konwersji. Diagnoza ewentualnych problemów technicznych jest gwarantowana w ciągu godziny, a w razie potrzeby dostarczana jest furgonetka lub pojazd zastępczy, aby utrzymać firmę w ruchu.

Renault jest czołowym europejskim producentem pojazdów elektrycznych – zarówno w samochodach osobowych, jak i dostawczych – i oferuje gamę pojazdów elektrycznych, w tym wielokrotnie nagradzane Zoe, z udoskonalonym zespołem napędowym, który pozwala na uzyskanie zasięgu (NEDC) 250 mil. W gamie są też miejski czterokołowy Twizy oraz Kangoo Van Z.E. Master Z.E. – całkowicie elektryczna wersja dużego furgonu Renault – dołączy do gamy na brytyjskim rynku w 2018 roku.

Czyż więc przedstawiciele brytyjskiej firmy autobusowej mogli wybrać jakieś inne rozwiązanie? 😉

źródło: materiały prasowe francuskie.pl

Tagged under

Nie znaleziono powiązanych artykułów.

Warsaw

Banner 468 x 60 px