Log In

Nowy Nissan LEAF dostępny od 139 000 złotych

Ponad 300 000 sprzedanych egzemplarzy i niemal 3,5 miliarda przejechanych kilometrów. Zeroemisyjny Nissan LEAF od momentu pojawienia się na rynku w 2010 roku skutecznie przełamuje kolejne stereotypy na temat aut elektrycznych. Zwiększony do 378 kilometrów zasięg, zaawansowany system wspomagający kierowcę ProPILOT oraz umożliwiająca jazdę z wykorzystaniem wyłącznie pedału przyspieszania funkcja e-Pedal to tylko wybrane aspekty, które sprawiają, że nowy Nissan LEAF po raz kolejny wyznacza standardy w swojej klasie. Ceny nowej odsłony pioniera w segmencie aut elektrycznych dla masowego odbiorcy rozpoczynają się na polskim rynku od 139 000 złotych.

Konstruując nową generację Nissana LEAF inżynierowie wykorzystali nie tylko wieloletnie doświadczenie marki, ale również opinie i uwagi klientów. W rezultacie trafiający właśnie do sprzedaży model otwiera kolejny rozdział w rozwoju światowej elektromobilności.

Przede wszystkim wydłużony do 378 kilometrów (NEDC) zasięg sprawia, że wizerunek samochodu w 100% elektrycznego jako typowo miejskiego pojazdu przestaje być aktualny. Nowy akumulator o pojemności 40 kWh pozwoli pokonać trasę z Warszawy do Krakowa lub Poznania bez dodatkowego ładowania.

Podczas podróży, tych bliższych i dalszych, kierowcy oraz ich pasażerowie będą mogli w pełni przekonać się, że pod dynamicznym nadwoziem kryje się szereg innowacyjnych rozwiązań technologicznych znacząco wpływających na bezpieczeństwo i komfort jazdy. Na szczególną uwagę zasługuje zaawansowany system wspomagający kierowcę ProPILOT oraz funkcja e‑Pedal, która pozwala na ruszanie, zmianę prędkości oraz zatrzymywanie się przy użyciu jedynie pedału przyspieszania.

Jeden model – cztery warianty wyposażenia

Nowy Nissan LEAF jest dostępny w czterech wariantach wyposażenia: Visia, Acenta,
N-Connecta i Tekna. Bazowa wersja Visia, wyceniona na 139 000 złotych, została wyposażona między innymi w 6 poduszek powietrznych, funkcję informującą o pojeździe znajdującym się w tzw. „martwym polu”, system ostrzegania i interwencji przy niezamierzonej zmianie pasa ruchu, system rozpoznawania znaków drogowych, tempomat, inteligentny kluczyk I-Key, światła do jazdy dziennej w technologii LED oraz inteligentny hamulec awaryjny z funkcją wykrywania pieszych.

Jeszcze więcej do zaoferowania ma wersja Acenta, której ceny rozpoczynają się od 148 000 złotych. Wyposażenie obejmuje dodatkowo system nawigacji NissanConnect EV z 7’’ ekranem dotykowym, natomiast bardziej komfortową jazdę zapewnią przednie reflektory przeciwmgłowe, inteligentny tempomat, podgrzewane lusterka zewnętrzne oraz skórzana kierownica.

Wariant N-Connecta, dostępny za 159 000 złotych, jest idealnym wyborem dla osób, które cenią komfort podczas manewrowania przy niewielkich prędkościach. Jego wyposażenie oprócz przednich i tylnych czujników parkowania obejmuje również inteligentny system kamer 360° umożliwiający m.in. wykrywanie poruszających się obiektów. Dodatkową przyjemność z jazdy zapewnią podgrzewane wszystkie fotele i kierownica, przyciemniane szyby oraz 17 calowe felgi ze stopów metali lekkich.

Na najbardziej wymagających użytkowników czeka Tekna, która oprócz wszystkich kluczowych technologii dostępnych w innych odmianach modelu będzie wyposażona także w zaawansowany system wspomagający kierowcę ProPILOT oraz reflektory Full LED z funkcją doświetlania zakrętów. Ta wersja wyposażenia, dostępna za 165 500 złotych, to także gratka dla kierowców poszukujących maksymalnego komfortu i wrażeń estetycznych na najwyższym poziomie, dzięki częściowo skórzanej tapicerce oraz systemowi audio BOSE z 6 głośnikami i subwooferem, który pozwala zanurzyć się w dźwięku płynącym ze wszystkich stron.

Nissan od lat zapewnia klientom możliwość personalizacji pojazdu w obrębie dostępnych wersji wyposażenia. W wersji Visia dostępne są: Pakiet Zimowy Visia obejmujący podgrzewane tylne i przednie fotele oraz podgrzewaną kierownicę, a także przednie i tylne czujniki parkowania. W wersji Acenta, poza czujnikami parkowania, klient może zainwestować w Pakiet Zimowy z podgrzewanymi siedzeniami, kierownicą i pompą ciepła. W wersji N-Connecta można dodatkowo wykupić reflektory w technologii Full LED, częściowo skórzaną oraz system ProPILOT. Wersja Tekna oferuje także możliwość uatrakcyjnienia wnętrza skórą Alcantara.

Z okazji wprowadzenia nowego Nissana LEAF na rynek klienci otrzymują w ofercie specjalnej wart 4 390 zł Pakiet Dynamic, w którego skład wchodzą nawiązujące do motywu charakteryzującego samochody elektryczne Nissana niebieskie ozdobne elementy: nakładka ochronna na klapę bagażnika, nakładka na tylny spojler, nakładki na listwy progowe, nakładki bocznych lusterek, akcenty ozdobne przedniego zderzaka oraz komplet dywaników welurowych z niebieskimi przeszyciami. Dodatkowo LEAF oferowany jest z pakietem 5 przeglądów okresowych w cenie.

Nowy Nissan LEAF jest dostępny w 10 kolorach lakieru, w tym 6 metalizowanych i jednym perłowym. Wersje N-Connecta i Tekna są dostępne także w wersji dwutonowej, z nadwoziem w kolorze białym perłowym, czarnym dachem i czarnymi nakładkami bocznych lusterek.

Przyszłość w atrakcyjnej cenie

W ramach autoryzowanej sieci dealerskiej wyspecjalizowanej w sprzedaży samochodów elektrycznych Nissana, klienci biznesowi mogą skorzystać z dedykowanych programów finansowych dopasowanych do potrzeb każdego rodzaju przedsiębiorstwa. Nissan LEAF jest dostępny w ofercie Leasing Select od 100%, w okresie finansowana od 24 do 60 miesięcy.

Warto dodać, że jedną z licznych zalet nowego Nissana LEAF jest jego wysoka wartość rezydualna. To właśnie ten element jest jednym z najczęściej rozpatrywanych argumentów, które mogą zadecydować o zakupie lub rezygnacji z danego modelu. Dotyczy to zarówno klientów indywidualnych, jak i firm. Wyniki analizy przygotowanej przez renomowaną firmę Eurotax jasno wskazują, że wśród samochodów elektrycznych to właśnie nowy Nissan LEAF oferuje najwyższą wartość przy odsprzedaży.

Prognozowany przez ekspertów wynik, skalkulowany dla 36 miesięcy lub 60 000 przejechanych kilometrów, dla nowego Nissana LEAF w wersji Acenta wynosi 56,1%, a dla N-Connecta – 57,3%. Obie wartości są nie tylko wyższe o odpowiednio 4 i 6,5% w stosunku do poprzedniej generacji modelu, ale również znacząco wyprzedzają swoich aktualnych rynkowych konkurentów.

Tagged under

Warsaw

Banner 468 x 60 px