Log In

Nissan wyprzedza prace nad ustawą o elektromobilności, oferując uwzględniające zniesienie akcyzy niższe ceny na nowego Nissana LEAF

Nie czekając na zakończenie procesu legislacyjnego Ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych, Nissan – lider w segmencie samochodów elektrycznych – obniżył cenę modelu LEAF o wartość akcyzy. W rezultacie marka po raz kolejny wyprzedza rynkowe trendy, dostosowując swój cennik do wymogów prawnych jeszcze przed ich wejściem w życie.

W wyniku wprowadzonych zmian nowy elektryczny Nissan LEAF stał się tańszy o 3,1%. Na tym dobre informacje dla kupujących się jednak nie kończą. Przy zamówieniach złożonych do 31 marca br., każdy klient indywidualny oraz osoby prowadzące działalność gospodarczą otrzymają kartę RFID do sieci ładowarek Greenway, a na niej 3100 złotych brutto. Średnio ta kwota wystarczy na nawet na 2,5 roku darmowego ładowania w należących do sieci punktach, których liczba do 2020 roku wzrośnie z aktualnych 32 do blisko 200. Elementem specjalnej oferty na nowego Nissana LEAF są również produkty finansowe z oferty Nissan Finance dostępne także od zerowego wkładu własnego.

„Wyznaczanie trendów od zawsze było jednym z priorytetów marki Nissan. Przykładem naszego innowacyjnego podejścia było wprowadzenie na rynek w 2010 roku pierwszej generacji Nissana LEAF czyli pioniera w segmencie samochodów elektrycznych przeznaczonych dla masowego odbiorcy. W rezultacie decyzja o wcześniejszym obniżeniu ceny naszego bestsellerowego zeroemisyjnego modelu, przy jednoczesnym wsparciu jej przedpłaconymi kartami do sieci Greenway, była naturalnym krokiem w dostosowywaniu oferty do oczekiwań klientów” – powiedział Paweł Powalski, dyrektor komunikacji Nissan Sales CEE.

W 2017 roku Nissan był nie tylko światowym, ale również polskim liderem w sprzedaży samochodów elektrycznych. W wyniku ponad 6-krotnego wzrostu rejestracji marka posiada ponad 50% udział w tym segmencie rynku. Na ten wynik złożyło się 239 egzemplarzy modelu LEAF oraz 31 dostawczego e-NV200. W perspektywie rocznej (2017 vs. 2016) odpowiada to wzrostom odpowiednio o 856% i 139%.

Lider sprzedaży z nowymi technologiami

Na wiosnę na polskie ulice wyjadą pierwsze egzemplarze nowego Nissana LEAF, którego od momentu rozpoczecia sprzedaży w pażdzierniku 2017 roku w całej Europie zamówiło już 12 000 klientów. Tak duża popularność modelu jest wynikiem zastosowania w nim wielu innowacyjnych rozwiązań technnologicznych. W efekcie znacznie zwiększyły się możliwości auta, które teraz oferuje zasięg wydłużony do 378 km na jednym ładowaniu*, co pozwala m.in. na dłuższe podróże międzymiastowe. Co więcej w ruchu miejskim, dzięki systemowi odzyskiwania energii z hamowania, zasięg auta może wzrosnąć do nawet 415 kilometrów**, umożliwiając poruszanie się na linii dom-szkoła-praca nawet przez kilka dni bez konieczności podłączania auta do źródła zasilania.

W nowym Nissanie LEAF zastosowano najnowocześniejsze technologie, takie jak e‑Pedal, który umożliwia kierowcy ruszanie, przyspieszanie, zmniejszanie prędkości i zatrzymywanie samochodu tylko poprzez regulowanie nacisku na pedał przyspieszenia czy ProPILOT – zaawansowany system wspomagający kierowcę, automatycznie kontrolujący odległość od pojazdu poprzedzającego i utrzymujący samochód pośrodku pasa ruchu. Nowością jest także system ProPILOT Park. To funkcja umożliwiająca autonomiczne parkowanie nowego Nissana LEAF za pomocą jednego przycisku, korzystająca z zaawansowanej technologii przetwarzania obrazu z czterech kamer o wysokiej rozdzielczości oraz sygnałów z 12 czujników ultradźwiękowych rozmieszczonych ze wszystkich stron pojazdu.

Tagged under

Warsaw

Banner 468 x 60 px