Citroën wraz z firmą Rip Curl zaprezentował modele C4 SpaceTourer oraz Grand C4 SpaceTourer w limitowanych edycjach. Reprezentują one wartości wyrażane przez obydwie marki – ducha przygód i ich wspólnego przeżywania. Po Citroënie C4 Cactus Rip Curl w limitowanej edycji, wprowadzonym w 2016 r. oraz modelu SpaceTourer Rip Curl Concept zaprezentowanym na Salonie Samochodowym we Frankfurcie w 2017 r., nowe edycje C4 SpaceTourer i Grand C4 SpaceTourer wyznaczają następny krok naprzód. Stanowią kolejny efekt współpracy z marką Rip Curl, tworzącej modne i nowoczesne produkty na wysokim poziomie technicznym. Podstawowe modele C4 SpaceTourer i Grand C4 SpaceTourer drugiej generacji (wcześniej sprzedawane pod nazwą C4 Picasso i Grand C4 Picasso) okazały się wielkim sukcesem, zyskując prawie 500 tysięcy nabywców dzięki swoim zaletom, takim jak styl, komfort i przestronność. Obecnie samochody te oferowane są w limitowanej edycji, opartej na atrakcyjnej linii wyposażenia „MoreLife”, dopasowanej do charakteru naszych czasów i wyrażającej ducha wolności i przygody. Citroëny C4 SpaceTourer oraz Grand C4 SpaceTourer Rip Curl są już dostępne w sprzedaży, a ich ceny zaczynają się od 91 190 zł (C4 SpaceTourer) i 93 190 zł (Grand C4 SpaceTourer).
Gamy modelowe C4 SpaceTourer i Grand C4 SpaceTourer, opracowane zgodnie z założeniami programu Citroën Advanced Comfort®, by zapewniać więcej przytulności, przestrzeni i komfortu podróży, zostają wzbogacone o nową edycję limitowaną, stworzoną wspólnie przez Citroëna i firmę Rip Curl – światowego lidera w dziedzinie produktów do surfingu. Łącząc po raz kolejny siły z Rip Curl – marką od 1969 r. kojarzoną ze światem surferów – Citroën w swoich modelach C4 SpaceTourer i Grand C4 SpaceTourer wysuwa na pierwszy plan charakter wyrażający ducha przygody. Nowe, limitowane wersje zachwycają swoją indywidualnością i ekspresją, adresowaną do ludzi stawiających w swoim stylu życia na relaks i przygodę. Taki charakter nowych modeli doskonale pasuje do wizerunku marki Rip Curl, założonej w Torquay w Australii.
Obydwie marki, inspirowane wspólnymi wartościami tworzenia i innowacji, łączy także ten sam entuzjazm dla przygody (przez Rip Curl określanej „The Search” – poszukiwaniem doskonałej fali), mający zachęcać nabywców do zbaczania z utartych szlaków. Współpraca obu marek nabiera pełnego znaczenia w modelach C4 SpaceTourer i Grand C4 SpaceTourer – samochodach przyjaznych, nastawionych na życie rodzinne i wspólne spędzanie czasu. Ich zasadnicze wartości – styl, komfort i przestronność – zyskują w tej edycji jeszcze więcej charakteru, dzięki doborowi kolorów i materiałów, które odróżniają je od aut z oferty podstawowej.