TAURON uruchomił specjalną stronę internetową dla klientów, którzy chcą dowiedzieć się jak sprawdzić swoje zużycie energii elektrycznej. Stan zużycia prądu z ostatnich faktur można też sprawdzićw w aplikacji Mój TAURON, z której korzysta już blisko milion użytkowników. Klienci mogą również dzięki tej aplikacji podać odczyt licznika i zamówić szybki kontakt z konsultantem.
– W naszej aplikacji można np. szybko sprawdzić stan zużycia energii elektrycznej z ostatnich faktur. Informacja ta, w świetle przedstawionych przez rząd planów wprowadzenia gwarantowanej ceny energii w 2023 r. na poziomie z 2022 r., do zużycia 2000 kilowatogodzin rocznie, jest szczególnie poszukiwana przez naszych klientów – mówi Rafał Soja, prezes zarządu TAURON Sprzedaż. – Chcemy pozostać liderem rozwiązań proklienckich w Polsce, stąd sukcesywnie rozwijamy cyfrowe kanały komunikacji, aby maksymalnie ułatwić naszym klientom załatwianie wszystkich spraw związanych z energią elektryczną. To ważny aspekt naszej nowej strategii rozwoju – wyjaśnia Soja.
Więcej informacji na temat zamrożenia cen prądu w 2023 roku można znaleźć na stronie tauron.pl/zamrozenie-pradu
Łatwiej przez smartfona
Aktualnie liczba spraw realizowanych przez klientów TAURONA poprzez aplikację mobilną sukcesywnie wzrasta. Jej użytkownicy mogą m.in. w łatwy sposób sprawdzić stan zużycia prądu z ostatnich faktur.
Klienci doceniają łatwość obsługi i czytelności aplikacji, a także bardziej praktyczne aspekty, takie jak szybkie logowanie przy pomocy linii papilarnych. Najczęściej uruchamiają aplikację między innymi po to, by sprawdzić saldo i opłacić rachunki. Aby ułatwić podanie odczytu licznika, który często znajduje się w zaciemnionych miejscach, z poziomu aplikacji klient może uruchomić latarkę. Użytkownicy chętnie korzystają również z opcji szybkiego zamawiania rozmowy z konsultantem, wyszukiwania awarii i planowanych wyłączeń oraz pobierania archiwalnych i bieżących faktur.
– Budowanie relacji z klientami z wykorzystaniem nowoczesnych kanałów sprzedaży i obsługi postrzegamy jako istotną część naszych działań proklienckich. Każdego miesiąca nasze serwisy internetowe odwiedzane są unikalnie ponad 3,5 miliona razy, a jak pokazują badania 90 procent użytkowników nowoczesnej aplikacji Mój TAURON wysoko ocenia jej przydatność. To dla nas szczególnie istotne dane, bo to właśnie biorąc pod uwagę opinie naszych klientów sukcesywnie udostępniamy nowe funkcjonalności online – mówi Rafał Soja, prezes spółki TAURON Sprzedaż.
Więcej możliwości
Użytkownicy aplikacji Mój TAURON, która jest sukcesywnie rozwijana przy ich udziale, będą mogli już w najbliższym czasie za jej pomocą w przyjazny sposób załatwić dodatkowo podstawowe sprawy związane z umowami na energię elektryczną i sprawy instalacyjne. Nowe, rozbudowane i przyjazne menu poprowadzi użytkownika na odpowiedni ekran aplikacji, na właściwą stronę www lub formularz.
Aplikację można pobrać z Appstore, Google Play i App Gallery i z adresu tauron.pl/aplikacja