
– Mamy dobry produkt a ten się nie sprzedaje. Dla mnie, jako finansisty to coś niezrozumiałego. To pokazuje jednak, że mamy doczynienia z różnymi światami. Finansista nie używa pojęcia dobry produkt. „Dobry produkt” to produkt, który dobrze się sprzedaje, pozwala osiągnąć określoną stopę zwrotu, najczęściej w krótkim czasie. Generalnie świat poszedł w kierunku inwestycji, które dają zarobić szybko, z określoną stopą zwrotu i przy akceptowalnym poziomie ryzyka. – powiedział prof. Mirosław Bojańczyk, Akademia Finansów i Biznesu Vistula, podczas swojej prezentacji na II Kongresie producentów pojazdów elektrycznych i infrastruktury energetycznej do ich ładowania.
Poniżej przedstawiamy całe wystąpienie i prezentację.
[fvplayer src=”https://naszatve.pl/wp-content/uploads/2018/01/M_Bojańczyk_wystąpienie_II_Kongres.mp4″ splash=”https://naszatve.pl/wp-content/uploads/2018/01/Bojańczyk_1.jpg” width=”1280″ height=”720″]