Po mniej więcej dwóch latach od premiery modelu CE 04, BMW Motorrad prezentuje nowy e-pojazd przeznaczony dla obszarów miejskich, konsekwentnie realizując strategię elektromobilności. Dzięki napędowi elektrycznemu, innowacyjnemu designowi i nowatorskim rozwiązaniom, eParkourer staje się dynamicznym partnerem dla nowego rodzaju mobilności, zapewniając wiele radości podczas jazdy w środowisku miejskim.
Nowe BMW CE 02 – ani elektryczny skuter, ani motocykl elektryczny: Fajny eParkourer do miast i obszarów zurbanizowanych.
Po mniej więcej dwóch latach od premiery modelu CE 04, BMW Motorrad prezentuje nowy e-pojazd przeznaczony dla obszarów miejskich, konsekwentnie realizując strategię elektromobilności. Dzięki napędowi elektrycznemu, innowacyjnemu designowi i nowatorskim rozwiązaniom, eParkourer staje się dynamicznym partnerem dla nowego rodzaju mobilności, zapewniając wiele radości podczas jazdy w środowisku miejskim.
Postępowy design z nowymi proporcjami i ogromną możliwością indywidualizacji.
Nowe BMW CE 02 reprezentuje nową drogę dostępu do BMW Motorrad. Jest elektryczne, przyciąga przede wszystkim młodych ludzi i nie jest ani motocyklem elektrycznym, ani elektrycznym skuterem. To eParkourer. Stworzony do miasta i środowiska miejskiego. Zwinny, praktyczny, solidny, z designem ograniczonym do tego, co niezbędne. Duże koła spełniają wymagania dotyczące wytrzymałości, zapewniając jednocześnie radość z jazdy na różnorodnych nawierzchniach.
Podstawowy czarny kolor ramy, kół, przedniego błotnika i górnej owiewki, oraz matowa granitowa szarość osłony silnika tworzą równie ekscytujący kontrast jak gra matowych i błyszczących powierzchni. W specjalnej wersji HIGHLINE, nowe CE 02 prezentuje się ekstrawagancko i kolorowo. Anodowany na złoto widelec i wzór taśm w połączeniu z kontrastującym kolorem Petrol nawet w spoczynku nadają CE 02 dynamiczny i przyszłościowy wygląd.
Potężny napęd, niska waga i praktyczny zasięg. Dwie wersje osiągów.
Kierowcy w wieku 16 lat mogą jeździć nowym CE 02 o maksymalnej mocy 11 kW (15 KM). Wersja o mocy 4 kW (5 KM) (moc znamionowa 3,2 kW (4 KM)), ograniczona do 45 km/h, spełnia również wymagania klasy prawa jazdy AM i może być używana np. w Niemczech, od wieku 15 lat i przez kierowców posiadających prawo jazdy samochodowe. Istnieją również inne przepisy specyficzne dla poszczególnych krajów. Potężny napęd pozwala nowemu CE 02 w wersji 11 kW na szybkie przyspieszanie na światłach i zapewnia dynamiczne wrażenia z jazdy. Z maksymalną prędkością 95 km/h, można szybko przemieszczać się na drogach ekspresowych, a zasięg ponad 90 km (wersja 11 kW zgodnie z WMTC) pozwala na przedłużone miejskie przygody. Dzięki niskiej masie zaledwie 132 kg (wersja 11 kW) lub 119 kg (wersja 4 kW) oraz niewielkiej wysokości siedzenia wynoszącej tylko 750 mm, nowe CE 02 wyróżnia się swoją charakterystyką prowadzenia.
Dwa tryby jazdy „Flow” i „Surf” w standardzie oraz tryb „Flash” jako opcjonalne wyposażenie i oryginalny dodatek BMW Motorrad.
Nowe CE 02 posiada tryby jazdy „Flow” i „Surf” jako wyposażenie standardowe. Tryb „Flow” oferuje optymalne ustawienia do spokojnego poruszania się w miejskim ruchu, podczas gdy tryb „Surf” zapewnia dynamiczne wrażenia z jazdy poza zatłoczonym ruchem miejskim. Tryb jazdy „Flash” jest również dostępny jako sportowy i dynamiczny dodatek w ramach opcjonalnego wyposażenia HIGHLINE oraz jako oryginalne akcesoria BMW Motorrad.
Zewnętrzna ładowarka jako standardowe wyposażenie oraz szybka ładowarka jako opcjonalne wyposażenie i oryginalny dodatek BMW Motorrad.
Nowe BMW CE 02 jest standardowo wyposażone w zewnętrzną ładowarkę o mocy ładowania 0,9 kW, która umożliwia szybkie i wygodne ładowanie z standardowych domowych gniazdek. Szybsze ładowanie zapewnia szybka ładowarka o mocy ładowania 1,5 kW, która jest dostępna w opcjonalnym wyposażeniu HIGHLINE oraz jako oryginalny dodatek BMW Motorrad (tylko dla wersji 11 kW).
Podwozie z podwójną ramą rurową, widelce teleskopowe, wahacz jednoramienny i koła ze stopu aluminium.
Pod względem podwozia, nowe BMW CE 02 opiera się na sztywnej ramie podwójnej wykonanej z rur stalowych. Z przodu zastosowano hydraulicznie tłumiony widelec teleskopowy, natomiast z tyłu wahacz jednoramienny i bezpośrednio osadzony amortyzator. Szerokie opony zamontowane są na pełnych kołach ze stopu aluminium, a hamulce tarczowe zapewniają bezpieczne hamowanie z przodu i z tyłu. Przednie koło wyposażone jest w system ABS BMW Motorrad.
Wyświetlacz TFT, port ładowania USB-C i rozwiązania łączności.
Znajdujący się w kokpicie czytelny wyświetlacz TFT informuje kierowcę o prędkości jazdy, stanie naładowania baterii i wielu innych parametrach. Gniazdo ładowania USB-C umożliwia również zasilanie smartfona. Za pomocą aplikacji BMW Motorrad Connected na smartfonie możesz sprawdzić przewidywany czas zakończenia ładowania dzięki połączeniu poprzez Bluetooth, tak jak w przypadku modelu BMW CE 04. W wariancie HIGHLINE, tryb uchwytu Cradle pozwala na bezpieczne korzystanie z aplikacji BMW Motorrad w smartfonie (umieszczonego w uchwycie) jako dodatkowego wyświetlacza, z wykorzystaniem przycisków na kierownicy. Istnieje również możliwość rejestracji trasy za pomocą aplikacji. Dzięki BMW Motorrad Connected Services (dostępne również w pakiecie HIGHLINE) można za pomocą aplikacji w dowolnym momencie i z dowolnego miejsca sprawdzić stan naładowania oraz inne informacje o pojeździe CE 02.
Najważniejsze cechy nowego BMW CE 02:
• Maksymalna moc 11 kW (15 KM), moc znamionowa 6 kW (8 KM), moment obrotowy 55 Nm.
• Wariant osiągów dla prawa jazdy AM *prawo jazdy AM: Maksymalna moc 4 kW (5 KM), moc znamionowa 3,2 kW (4 KM), moment obrotowy 55 Nm.
• Rama stalowa i wahacz jednoramienny z tyłu.
• Widelec teleskopowy z przodu.
• ABS BMW Motorrad (tylko przednie koło).
• ASC (Automatyczna Kontrola Stabilności) i RSC (Recuperative Stability Control).
• Asystent cofania.
• Dwa tryby jazdy „Flow” i „Surf” jako standard.
• Trzeci tryb jazdy „Flash” jako część opcjonalnego wyposażenia HIGHLINE oraz dostępny jako oryginalny dodatek BMW Motorrad.
• Mała wysokość siedzenia tylko 750 mm.
• Przystosowany do jazdy dwuosobowej.
• Bezkluczykowy system Keyless Ride.
• Reflektory LED wraz z światłami do jazdy dziennej i kierunkowskazami bocznymi.
• Mikro wyświetlacz TFT o przekątnej 3,5″.
• Gniazdo USB-C.
• Tryb uchwytu Cradle w aplikacji BMW Motorrad Connected.
• BMW Motorrad Connected Services.
• Zewnętrzna ładowarka 1 500 W (900 W wersja podstawowa) do użytku w gniazdku domowym jako opcjonalne wyposażenie HIGHLINE oraz dodatkowe akcesorium (tylko dla wersji 11 kW).
• Przygotowanie do systemu alarmowego.