Log In

BMW i dostępne u dealerów w całej Polsce

Mobilność elektryczna stanowi ważny element przyszłości motoryzacji według BMW. Już teraz BMW odnosi sukcesy na rynku aut elektrycznych: na świecie BMW i3 jest najlepiej sprzedającym się modelem w swoim segmencie. W 2015 roku rejestracje BMW i3 stanowiły aż 60% rejestracji aut elektrycznych. Zaś od 2016 roku ten najpopularniejszy model elektryczny będzie można kupić w 14 salonach na terenie całego kraju.

Pierwszym salonem dealerskim, w którym klienci mogli kupić modele BMW i, był Inchcape Motor w Warszawie. BMW Group Polska w 2016 roku rozszerza sieć dealerów oferujących BMW i do 14 punktów działających w większości dużych miast. Już funkcjonuje 5 nowych lokalizacji: M-Cars w Krakowie, ZK Motors w Kielcach, Tłokiński w Łodzi, Auto Fus w Warszawie i Inchcape Motor we Wrocławiu. Od maja 2016 dołączą do nich salony Premium Arena w Łodzi i Frank-Cars w Częstochowie, a od czerwca także Auto Premium w Rzeszowie, Sikora w Bielsku-Białej, Zdunek Premium w Gdyni, Dynamic Motors w Bydgoszczy oraz Bońkowscy w Szczecinie.

Tym samym sieć sprzedaży BMW i obejmie większość dużych miast, ułatwiając zainteresowanym klientom zakup auta elektrycznego.

Rozszerzenie sieci dealerskiej BMW i w Polsce odzwierciedla rozwój BMW w segmencie aut elektrycznych. W Polsce BMW jest liderem na tym rynku, z udziałem ponad 60%. W 2015 roku zarejestrowano 67 BMW i3 oraz 14 BMW i8, zaś w pierwszym kwartale 2016 20 egzemplarzy BMW i3 oraz 9 BMW i8.

W połowie 2016 na polskie drogi trafi dodatkowa wersja BMW i3 z akumulatorem o znacznie większej pojemności, umożliwiająca zwiększenie zasięgu w cyklu NEDC o ponad 50 procent. Zamiast 190 km można teraz pokonać 300 km. W codziennej eksploatacji, przy niesprzyjających warunkach atmosferycznych i korzystaniu z klimatyzacji lub ogrzewania, możliwy jest zasięg do 200 km na jednym ładowaniu.

BMW i to także duży sukces na świecie. Co dziewiąty nowy samochód elektryczny to BMW i3, a w Norwegii jest to najlepiej sprzedający się model w całej gamie BMW. Z kolei BMW i8 odnosi sukcesy na rynku aut sportowych. W 2015 roku liczba sprzedanych egzemplarzy BMW i8 była większa niż wszystkich sportowych hybryd dostępnych na rynku łącznie.

Miarą sukcesu marki BMW i jest także transfer jej flagowych technologii do BMW. Od lipca 2016 wszystkie  hybrydowe modele BMW będą określane mianem „iPerformance”, podkreślając przy tym zaimplementowanie technologii BMW i takich jak jednostka napędowa typu plug-in hybrid, napęd eDrive, ultralekka konstrukcja z CFRP, czy światła laserowe do samochodów marki BMW.

Tagged under

Warsaw

Banner 468 x 60 px