Log In

Nowe oblicze gastronomii na stacjach ORLEN

Jeszcze w tym roku na około 130 obiektach należących do sieci stacji paliw ORLEN pojawią się nowe, innowacyjne koncepty stop.cafe i O!Shop, na które złoży się unikalna, rozbudowana oferta kącików kawowych i sklepu „convenience”. Wprowadzenie nowoczesnych rozwiązań zarówno w obszarze gastronomii jak i architektury oraz pozostałej oferty dostępnej na stacji podyktowana jest ewolucją potrzeb konsumentów, rosnącą świadomością kulinarną i wymaganiami estetycznymi. Zgodnie z założeniami zaktualizowanej pod koniec ubiegłego roku strategii dla segmentu detalicznego, PKN ORLEN planuje intensywny rozwój formatów, które dotąd dostępne były w ponad 50 pilotażowych lokalizacjach na terenie całego kraju.
Unikatowość oferty stop.cafe to przede wszystkim niepowtarzalny smak kawy, własne receptury pieczywa wypiekanego na miejscu, półproduktów mięsnych i sosów oraz świeżych dodatków warzywnych. W ofercie znajduje się również gama sałatek, wrapów, zapiekanek i hot dogów, przygotowywanych z surowców bez dodatku glutaminianów i fosforanów, co stanowi istotną przewagę Koncernu nad konkurencją. Menu stop.cafe jest także sukcesywnie poszerzane o odżywcze koktajle i soki.
Stacje restauracyjne poza pełną ofertą przekąsek i napojów dostępnych w podstawowym formacie nowego konceptu uzupełnione są o szeroką ofertę śniadań oraz dań obiadowych, zupy, oryginalne makarony, również w formie zapiekanej oraz naleśniki z różnymi dodatkami, na słono i na słodko. Przygotowanie i wykończenie jedzenia na oczach gości oraz pełne gotowanie w otwartej kuchni wybranych dań podkreśla ich wysoką jakość.
Blisko 10 lat obecności Stop Cafe na rynku polskim pozwoliło nam zbudować silną markę gastronomiczną, która właśnie przyjmuje nowy wymiar. Po raz kolejny udaje nam się wyznaczać trendy w zakresie kompleksowej oferty gastronomicznej, dostosowanej do potrzeb zarówno tradycyjnych, jak i nowoczesnych klientów stacji paliw, którzy z coraz większą uwagą podchodzą do kwestii jakości odżywania – podkreśla Krzysztof Łagowski, Dyrektor Wykonawczy ds. Sprzedaży Detalicznej w PKN ORLEN.
Ciepła architektura wnętrza stop.cafe utrzymana jest w nowoczesnym, naturalnym wzornictwie z wykorzystaniem najnowszych trendów w projektowaniu graficznym. Otwarta kuchnia typu Kitchen Box prezentuje świeżość wszystkich produktów i ich składników. Komfortowa strefa do spożywania posiłków, przygotowana została z myślą o najbardziej wymagających klientach. W miesiącach letnich do dyspozycji klientów będzie również przygotowany ogródek z miejscami siedzącymi. Nowoczesna architektura i design zostały również wykorzystane w toaletach na stacji.
Uzupełnieniem bogatej oferty gastronomicznej jest nowoczesny sklep O! Shop, w którym klient może zaopatrzyć się we wszystkie niezbędne artykuły. O!Shop to  miejsce na szybkie i wygodne zakupy dedykowane klientom, którzy cenią sobie wysoką jakość produktów i usług. Charakterystyczne dla tego konceptu są produkty typu  Ready-To-Eat np. przekąski owocowe i warzywne, oryginalne desery oraz Ready-To-Serve czyli dania gotowe lub półprodukty przygotowane do konsumpcji w domu lub w biurze.
Marka O!Shop to nasza odpowiedź na zmieniające się wzorce konsumpcyjne oparte na potrzebie bliskości, wygody i szybkości zakupów. W ofercie sklepu znajdują się zarówno towary codziennego użytku, jak również dostosowana do potrzeb klienta oferta gastronomiczna. Wierzę, że ta multiformatowość pozwoli nam zaspokoić zróżnicowane funkcjonalne potrzeby polskich konsumentów i stać się jeszcze bardziej konkurencyjnym w stosunku do innych formatów „convenience” w Polsce – dodaje dyrektor Łagowski.
Sklep O!Shop to również świeża i zarazem elegancka kolorystyka. Komunikacja, oparta na zdjęciach świeżych produktów, wzmacnia pozytywne skojarzenia, a kompozycja przestrzeni i użyte w niej szlachetne materiały jednoznacznie wskazują, że ze stacji benzynowej wkraczamy do sklepu delikatesowego.
Pierwsze stacje paliw z formatami stop.cafe i O!Shop, które jako pilotażowe pojawiły się w sieci PKN ORLEN już zyskały szeroką rzeszę zwolenników, którzy doceniają różnorodność oferty, jakość i estetykę produktów, nowoczesny wystrój oraz profesjonalną obsługę. Koncept jest również rozwijany na rynku czeskim i litewskim.

Warsaw

Banner 468 x 60 px