„Jeśli wam się uda, kupię taki samochód” , stwierdził Jeremy Clarkson namawiając zwolenników autonomicznej jazdy do podróży drogą śmierci w Boliwii. Entuzjaści samochodów bez kierowcy twierdzą, że 2017 rok był przełomowy. I od strony prawnej i od strony testów autonomicznych rozwiązań transportowych. Korporacje technologiczne od Apple i Google po Intel we współpracy z koncernami motoryzacyjnymi rozwijają różne typy technologii autonomicznej jazdy. Jakie zmiany muszą zajść byśmy mogli powiedzieć: jesteśmy w stanie przygotować się do użytkowanie pojazdów autonomicznych? Takie pytanie postawił prof. Stanisław Radkowski, Dziekan Wydziału SiMR Politechniki Warszawskiej, podczas swojej prezentacji na II Kongresie producentów pojazdów elektrycznych i infrastruktury do ich ładowania, który odbył się 12 stycznia br. w Warszawie.
[fvplayer src=”https://naszatve.pl/wp-content/uploads/2018/01/S_Radkowski-_wystąpienie_II_Kongres.mp4″ splash=”https://naszatve.pl/wp-content/uploads/2018/01/Prof_Radkowski.jpg” width=”1280″ height=”720″]