– My w swoich rozwiązaniach adaptujemy trzy technologie: litowo-żelazową, NMC (nikiel, mangan, kobalt) i baterie LTO. Wszystkie nasze konstrukcje są modułowe, a to dlatego, że duży system musi powstać z szeregowo, równolegle podłączonych ogniw. W zasadzie jedyną podstawową troską elektryczną jest to, żeby to było jednakowe. Najwęższe gardło rozwali każdy system. Chciałem państwu pokazać nasze dwa standardowe pakiety do komunikacji już z homologacją. To jest bateria NMC o pojemności 60 Ah, o napięciu pracy – 600V i maksymalnym prądzie około 150A. Taka bateria waży 350 kg.(…) Druga bateria jest w technologi LTO o gęstości energii 20kWh, wadze 300kg.Ładujemy tę baterię na przystankach krańcowych w 12 minut.To w zupełności wystarcza do poprawnej jazdy pojazdu.- powiedział Radosław Gutowski, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży Impakt Clean Power Technology S. A.
Zapraszamy do obejrzenia całego wystąpienia i zapoznania się z prezentacją.
[fvplayer src=”https://naszatve.pl/wp-content/uploads/2018/01/R_Gutowski_wystąpienie_II_Kongres.mp4″ splash=”https://naszatve.pl/wp-content/uploads/2018/01/IMPACT_2.jpg” width=”1280″ height=”720″]