Banner Top
Log In

W 2015 roku klienci TAURONA wybierali nowoczesne usługi i kanały komunikacji

Z podsumowania sprzedaży energii elektrycznej w 2015 r. wynika, że klienci indywidualni TAURONA coraz chętniej korzystają z nowoczesnych produktów energetycznych i wybierają elektroniczne kanały komunikacji. W 2015 r. aż 28 proc. klientów z segmentu gospodarstw domowych korzystało z elektronicznej formy rachunku za prąd, a prawdziwym hitem sprzedaży były produkty  Elektryk 24 H oraz Serwisant 24 H.

Usługi Elektryk 24 H oraz Serwisant 24 H wybrało już ponad 400 tys. klientów indywidualnych. Zaletą tych produktów jest gwarancja, że – w przypadku awarii instalacji elektrycznej lub sprzętu gospodarstwa domowego – klient może liczyć na natychmiastową pomoc „fachowca nie z przypadku”, ale rekomendowanego przez TAURON. Usługi Elektryk 24 H i Serwisant 24 H dają również gwarancję, że usterka zostanie usunięta nie tylko szybko i profesjonalnie, ale i bez dodatkowych kosztów. Usługa zawarta jest bowiem w cenie prądu określonej w promocyjnym cenniku.

Bardzo nas cieszy, że strategia rozwoju innowacyjnych produktów TAURONA sprawdza się na rynku, czyli, że klienci nie tylko deklarują chęć korzystania z takich usług – co wykazały prowadzone przez nas badania – ale decydują się na ich zakup. Co ich przekonuje? Myślę, że korzyści. Po pierwsze, profesjonalny serwis w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od zgłoszenia usterki. Po drugie, pomoc w przypadku awarii instalacji elektrycznej w czasie nie dłuższym niż cztery godziny. Po trzecie, gwarancja atrakcyjnej ceny oraz ochrona przed podwyżkami prądu przez cały okres trwania umowy – informuje Grzegorz Lot wiceprezes zarządu TAURON Sprzedaż.

Warto zaznaczyć, że decyzje o zakupie produktów energetycznych nie są jednorazowe. Aż 98 proc. klientów, którzy korzystają z energii elektrycznej w gospodarstwach domowych po zakończeniu okresu obowiązywania umowy potwierdza chęć dalszego korzystania z produktów energetycznych.

Dla TAURONA to bardzo ważna informacja, bo sztuką jest sprzedaż produktów, które przynoszą zarówno wymierną wartość dla klientów jak i potwierdzają możliwość budowania w oparciu o te produkty trwałej wartość firmy – dodaje Grzegorz Lot.

W minionym roku TAURON odnotował również znaczący wzrost klientów indywidualnych, którzy  – po wcześniejszej zmianie – wracają do swojego sprzedawcy. W 2015 r. na powrót do TAURONA zdecydowało się 47 proc. klientów indywidualnych.

Wyniki podsumowania działalności TAURONA w 2015 r. na rynku sprzedaży energii elektrycznej dla klientów  odczytujemy nie tyle jako sukces, ile jako zobowiązanie do stałego budowania zaufania naszych klientów. Bo zawsze pamiętamy, że to klienci – swoimi decyzjami i wyborami – dają i zabierają „licencję na sprzedaż” – podsumowuje Grzegorz Lot.

Warsaw

Banner 468 x 60 px