BMW Group Classic zakończyła przenosiny do nowej, położonej w historycznym miejscu centrali. W zespole budynków w monachijskiej dzielnicy Milbertshofen połączono archiwum firmy, kolekcję samochodów, warsztat i centrum obsługi klientów oraz serwis części do klasycznych aut i motocykli. Przeniesienie BMW Group do nowej siedziby w stulecie istnienia firmy jest jednocześnie powrotem do historycznej lokalizacji. Obiekt, położony pod adresem Moosacher Straße 66, zajmujący ok. 13 000 m2, obejmuje jeden z pierwszych budynków produkcyjnych przedsiębiorstwa, które wówczas dopiero zaczynało działalność. Podczas prac restauratorskich zachowano historyczny charakter elementów, takich jak stróżówka, która obecnie znajduje się w rejestrze zabytków i funkcjonuje jako wejście do historii BMW Group.
„Zgromadzenie wszystkiego pod jednym dachem stworzyło idealne warunki do zachowania naszego dziedzictwa historycznego” – skomentował Ulrich Knieps, dyrektor BMW Group Classic. „W nowej siedzibie zorganizowaliśmy już kilka ważnych imprez, takich jak konkurs elegancji Concorso d’Eleganza Villa d’Este, wyścig Mille Miglia i Festiwal Prędkości. Lokalizacja imprez doskonale się sprawdziła, m.in. podczas konferencji prasowej zorganizowanej z okazji stulecia firmy”.
Nowa lokalizacja BMW Group Classic jest też miejscem spotkań z właścicielami i fanami klasyków marek BMW, MINI i Rolls-Royce. Tutaj wszyscy zainteresowani mogą znaleźć informacje i zamówić usługi związane z konserwacją i pielęgnacją ich samochodów i motocykli. W historycznej hali produkcyjnej są wystawione samochody i inne eksponaty z bogatej kolekcji BMW Group Classic. Obiekty i przestrzenie do organizacji wydarzeń można też zarezerwować na różne imprezy. Można zamówić wycieczkę z przewodnikiem, który zaprezentuje gościom siedzibę i opowie o historii firmy. Odwiedzający mogą odpocząć w kawiarni „Mo 66”, obserwując przez szklaną ścianę pracę w warsztacie BMW Group Classic Centre.
W nowej siedzibie BMW Group Classic rozszerzyła możliwości organizacji wydarzeń związanych z historią firmy i jej trzech marek – BMW, MINI i Rolls-Royce. W archiwum firmy, BMW Group Archives, można znaleźć odpowiedzi na pytania dotyczące historii, marek i produktów firmy. Zespoły odpowiadające za komunikację z mediami i marketing pracują w nowym centrum, ramię w ramię ze specjalistami ds. organizacji wydarzeń i wystaw. Personel BMW Group Classic Centre to ludzie z długoletnim doświadczeniem, wiedzą specjalistyczną i pasją do tego, co robią. Zajmują się konserwacją i odrestaurowywaniem zabytkowych samochodów i motocykli, a także służą pomocą w sprawach kupna i sprzedaży klasycznych pojazdów. BMW Group Classic umożliwia też wynajem klasyków i prowadzi sklep z częściami. Oferta części obejmuje ponad 55 000 pozycji, a liczba ta stale rośnie. Jest to źródło oryginalnych części zamiennych, z którego korzystają właściciele zarówno dwóch, jak i czterech zabytkowych kółek.