Log In

PGE startuje z kampanią nowej strategii marki

PGE Polska Grupa Energetyczna rozpoczęła kampanię wizerunkową „PGE Prowadzimy w zielonej zmianie”. Nowe hasło, które od teraz będzie towarzyszyć logo PGE wskazuje na pozycję lidera zielonej zmiany na rynku elektroenergetycznym w Polsce, a jednocześnie pomocną i opiekuńczą rolę, którą PGE wypełnia w stosunku do Klientów i otoczenia społecznego. 

Wybór hasła „PGE Prowadzimy w zielonej zmianie” jest nieprzypadkowy. Jako PGE mamy argumenty, żeby odważnie mówić o tym, że prowadzimy w zielonej zmianie. Z jednej strony PGE to lider i najbardziej zaawansowana w dążeniu do neutralności klimatycznej grupa energetyczna w Polsce. Z drugiej strony, PGE to firma pomocna, opiekuńcza wobec Klientów, służąca im wiedzą i profesjonalnym doradztwem na zmieniającym się rynku – mówi Wojciech Dąbrowski, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej. – Aspirujemy do tego, aby marka PGE była postrzegana jako marka nowoczesna, dbająca o środowisko i działająca w zrównoważony sposób. W październiku ubiegłego roku przyjęliśmy strategię Grupy PGE do 2030 roku z perspektywą do 2050 roku, którą konsekwentnie realizujemy. Wpisanie Zielonej Zmiany w markę PGE jest oczywiste i niezbędne oraz zobowiązuje nas, jako lidera transformacji energetycznej w Polsce do dalszych działań i budowania silnej polskiej marki – dodaje Wojciech Dąbrowski. 

Nowa Strategia Marki PGE, to także nowy format kreatywny i oparta na nim kampania reklamowa, w której głos zabierają zamieszkujące w Polsce zwierzęta. Poprzez zabawne dialogi i monologi zwierzęcych bohaterów wybrzmiewa głos zmian wprowadzanych przez Grupę PGE  i ich pozytywny wpływ na życie wszystkich mieszkańców Polski.

Wybór zwierzęcych bohaterów spotów jest nieprzypadkowy. Inspiracją do kampanii była dotychczasowa aktywność PGE w zakresie ochrony środowiska, wsparcia dla polskich parków narodowych, jak m.in. Roztoczańskiego Parku Narodowego i Biebrzańskiego Parku Narodowego oraz działań ochronnych na rzecz różnych gatunków zwierząt m.in. bocianów i  sokołów.  

W spotach natura została pokazana przestrzennie z pełną gamą kolorystyczną. Podstawowymi elementami do zbudowania odpowiedniej atmosfery były żywioły: wiatr i słońce. Inspiracją w realizacji były najlepsze filmy przyrodnicze. W spotach zostały wykorzystane przede wszystkim ujęcia najbardziej uznanych polskich filmowców przyrodników. Zwierzęcymi bohaterami kampanii są gatunki żyjące na terenie Polski, co dodatkowo wzmacnia wizerunek PGE, jako marki silnie związanej z polskością.

Spoty wizerunkowe pod nazwami „Wiatr zmian”, „Militarne mewy”, „PGE SPA” oraz „Wyliczanka” odnoszą się odpowiednio do biznesowej działalności PGE tj. budowy i eksploatacji morskiej energetyki wiatrowej i osiągnięcia do 2030 roku 2,5 GW i 6,5 GW do 2040 r., kontynuacji budowy mocy w fotowoltaice i osiągnięcia do 2030 roku 3 GW oraz rozbudowy mocy w lądowych elektrowniach wiatrowych o dodatkowy 1 GW do 2030 roku.  Sporty produktowe pod nazwami „Stuknij w klawiaturę” i „Muzycy” odnoszą się do konkretnych ofert PGE Obrót: e-bok, e-faktura i e-sklep.

Kampania została zaplanowana we wszystkich kanałach mediowych – w telewizji, prasie, Internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Główne kanały dotarcia to telewizja i Internet – media o największym zasięgu, a jednocześnie umożliwiające szczegółowe mierzenie kampanii. Dopełnieniem strategii jest prasa i OOH, umożliwiające dotarcie do pozostałej części grupy docelowej.

Kampania wizerunkowa „PGE Prowadzimy w zielonej zmianie” odnosi się bezpośrednio do inwestycji realizowanych przez Grupę PGE zgodnie z założeniami Strategii Grupy PGE do 2030 roku z perspektywą do 2050 roku.

  1. Grupa PGE będzie pionierem rozwoju i eksploatacji morskiej energetyki wiatrowej:
  • Cel to osiągnięcie w 2030 roku 2,5 GW – Realizacja Morskiej Farmy Wiatrowej Baltica
  • W 2040 roku ponad >6,5 GW – Realizacja kolejnych projektów w aukcyjnym systemie wsparcia:
  • Baltica 1: 1 GW
  • Nowe lokalizacje: 3 GW
  1. Grupa PGE kontynuuje budowę lądowych mocy wiatrowych i fotowoltaiki oraz rozwój w segmencie małych instalacji:
  • Program PV>>> cel to osiągnięcie >3,0 GW do 2030 roku     
  • Rozwój organiczny z wykorzystaniem kompetencji Grupy
  • Akwizycje projektów na etapie pozwolenia na budowę
  • Budowa kompetencji serwisowych     
  • Program lądowych farm wiatrowych>>>cel to osiągnięcie >1,7 GW do 2030 roku
  • Przygotowanie portfela nowych projektów zgodnych z regulacjami przestrzennymi
  • Akwizycje operacyjnych farm wiatrowych oraz projektów na etapie pozwolenia na budowę
  • Repowering istniejących aktywów
  • Program instalacji dla klientów>>> cel to osiągnięcie 0,8 GW do 2030 roku
  • Przygotowanie oferty budowy instalacji OZE dla klientów (on-site)
  • Instalacje dla samorządów i społeczności energetycznych
  • Rozwój modelu off-site PPA
  • Usługi bilansowania i magazynowania        
  1. PGE daje możliwość skorzystania z internetowych rozwiązań: e-boka, e-faktury i e-sklepu.
Tagged under

Warsaw

Banner 468 x 60 px